siapa Aku?

My photo
Sorg lelaki, tinggi tak tinggi, gemuk tak gemuk...nothing special pon ... Enjoy my BLoG

13 January 2011

Hobby II

bila diingat-ingat, byk jugak aku X tertaip ape yg aku suka dlm post Hobby lps...
antara lain yg aku suka, memasak...memasak jer..kemas² bagi org lain buat..hehe. yg paling suke masakan aku, isteri aku lah...byk² masakan yg paling aku pandai buat chicken chop. Lain2 tu boleh2 la...org mkn tak de lah ckp tak sedap..paling tidak.."boleh makan lah.."

aku pun suka swimming..main air..laut ke air terjun ke...mmg aku suke..pada asal nyer mmg aku tak pandai berenang. bljr berenang dgn kawan2 tak boleh² jgk...susah gila nak pandai berenang... pengalaman lemas tu ade jgk la 2 3 kali...alhamdulillah aku still hidup lg... masa duduk putrajaya dulu aku kerap ke presint16 blkg Alamanda utk berendam...pelan2 aku bljr sendiri sorg²...siap beli goggle lg...lame² boleh la berenang kuak dada(breast stroke) org kg cakap berenang katak, menyusul lps tuh (free style) gaya bebas..tp skrg aku tak tau dh nk pergi swimming kat mne di kelantan nih...

Play Station: sape tak kenal bende alah tuh... mse mula2 kluar dulu mmg kerap aku ke pekan, main game kt kedai...last2 aku tau mak aku PS...mahal jgk nk ikut kan mase tuh..kesian lak bile di igt kan balik...tp sblm zaman PS nih abah aku ade gak beli game yg pakai cartridge tu. antara game favorite time tu contra, 1948, street fighter...masuk PS main tekken 2,3, street fighter, fifa, winning11, need4speed, mcm2 lah...
lps tu PS2 plak kuar...tak tahan tgk grafik dia..tahan je diri...lps harga dia dh turun sikit aku beli sebijik...itu pon sorok2...haha...title game aku suke godofwar, need4speed series, winning11, devil may cry, beautiful joe, onimusha, n byk lg..smpai aku pn tak igt..
PSP muncul aku beli jgk...siap letak atas hantaran lg..haha...tp skrg dh membusy kan diri tak sempat dh nk main2 game...PS3 kuar aku ndah tak ndah jelah...sbb game kena beli ori...mahal nk mampus 1title...tp dgr citer skrg PS3 pn dh bleh main game download...tp aku tak kisah la...mmg aku tak nak beli pon...bukan sempat lg nk main game dah...

maaflah klo post nih membosan kan kalian.. :p

No comments:

Post a Comment