siapa Aku?

My photo
Sorg lelaki, tinggi tak tinggi, gemuk tak gemuk...nothing special pon ... Enjoy my BLoG

29 March 2011

Minat Moto

Assalamualaikum...
salam sejahtera...

Aku sebenarnya sangat minat dgn Motosikal berkuasa tinggi (superbike). Dari sekolah lagi, majalah yang selalu aku beli time sekolah menengah dulu Roda-Roda. Byk info moto ada dlm tu. Antara Moto-moto yg jd kegilaan aku. Ducati 748, 996, Honda cbr954rr, '08 CBR1000rr(rabbit), Yamaha '08 R6, Kawasaki '09 zx6r, 2010 BMW s1000rr... aku suka moto-moto ni sebab design nye...power aku tolak tepi. Dapat salah 1 pon rasa dh ckup, Cume nk beli mmg aku tak mampu lg buat masa skrg nih.

Gambar moto-moto yg jd pilihan aku(kalo aku mampu)
Ducati 996. 748 pon design sama, enjin 748cc

CBR954RR

Honda CBR1000RR (rabbit)

yamaha R6

BMW s1000RR

Kawasaki zx6R


Dan Baru-baru ni, Ada kawan post di wall Facebook-nye, gmbr Moto KTM 125 Duke...
Untuk pengenalan KTM(Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen) bkn Keretapi Tanah Melayu, berasal dr Austria. Brand ni top/popular bg org yg mengikuti Rally Dakar, motorcross, supermoto, Xgame free syle dan seangkatan dgn nya mesti tau Brand KTM nih.. Pertama kali tgk, aku dh jatuh cinta dgn nya.
(antara version yg ada)



1 comment: